IT servicedesk medewerker

Organisatie:
Frion
Uren per week
32-36

Solliciteren kan tot en met

Omgeving

Als IT servicedesk medewerker word jij onderdeel van een team dat nu bestaat uit vijf ervaren en junior ICT-professionals. Samen werken we aan de ontwikkeling, implementatie en verbetering van ICT-beleid en -processen voor Frion, Baalderborg en Noabij. Onze afdeling speelt een cruciale rol in het ondersteunen van de zorg. In de rol van IT servicedesk medewerker ben jij, samen met collega’s van de Helpdesk ICT, hét aanspreekpunt bij vragen en ondersteuning op het gebied van ICT-beheer.

Onze werkomgeving is allesbehalve formeel. We zijn een team waarin sociale benaderbaarheid centraal staat; altijd in voor een praatje en zonder hiërarchie. Wat onze werkomgeving uniek maakt, is de waardering die we krijgen vanuit de zorg. Jouw bijdrage is van groot belang, omdat we samen zorgen voor het faciliteren van de zorg die we leveren.

Jouw rol

Als IT servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het technisch beheren, optimaliseren en ondersteunen van onze ICT-omgeving. Je werkt zowel uitvoerend als adviserend, en schakelt gemakkelijk tussen dagelijkse incidenten en structurele verbeteringen. Je bent een belangrijke schakel tussen gebruikers, leveranciers en het ICT-management.

Concreet ga je je bezighouden met onder andere:
- Ondersteunen van collega’s bij eerste- en tweedelijnsvragen over netwerk, software en hardware;
- Lokaliseren en oplossen van storingen en uitvoeren van onderhoud aan systemen;
- Installeren, configureren en beheren van applicaties, netwerkcomponenten en domotica-oplossingen;
- Testen en implementeren van wijzigingen binnen de ICT-omgeving.

Wat vragen wij

- Je hebt minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau in een ICT-gerelateerde richting;
- Ervaring met IAM, Topdesk, Intune, Office 365 (waaronder Sharepoint en Teams) en de hybride omgeving van Azure en Active Directory is een pré;
- Je kunt zowel zelfstandig als in een team goed (samen)werken en hebt een klantgerichte houding. Technische informatie kun jij begrijpelijk overbrengen;
- Je werkt nauwkeurig en systematisch, met oog voor veiligheid, continuïteit en documentatie;
- Je bent oplossingsgericht, verantwoordelijk en integer.
- Je werkt zelfstandig en denkt in oplossingen.

Wat bieden wij

- Een uitdagende functie in een team met ervaren collega’s, met volop mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling;
- Een jaarcontract voor 32 tot 36 uur per week met mogelijkheid tot verlenging;
- Mogelijkheid tot hybride werken. Jouw standplaats is Ommen;
- Een bruto maandsalaris tussen €2.877,- en €4.017,- (o.b.v. 36 uur) conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG 45, met 8% vakantiegeld én 8,33% eindejaarsuitkering;
- Een reiskostenvergoeding conform de CAO Gehandicaptenzorg en een volledige vergoeding als je reist met het OV;
- Een werkomgeving waarin we oog hebben voor jouw duurzame inzetbaarheid. Bij Frion, Baalderborg en Noabij vinden we het belangrijk dat medewerkers plezier in het werk hebben en zich fit en vitaal voelen;
- Een goede pensioenregeling via het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Benieuwd wat wij jou nog meer te bieden hebben? Neem contact met ons op om kennis te maken!

Wil je eerst nog extra informatie voordat je je sollicitatie naar ons toestuurt? Peter Capellen (Senior Expert ICT) beantwoordt graag jouw vragen via p.capellen@baalderborggroep.nl.

Goed om te weten: zodra we een nieuwe collega hebben gevonden, sluit deze vacature.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen