Wat ga je doen?
Als Activiteiten begeleider zorg jij samen met je collega’s voor de zorg en ondersteuning van de deelnemers op hun werkplek. Je zorgt ervoor dat de dag herkenbaar, zinvol en gevarieerd verloopt. Het zorgplan is daarbij jouw leidraad, de vraag van de deelnemer staat centraal. Je stemt werkzaamheden af met je collega’s, zorgt voor goede rapportages en onderhoudt contact met het netwerk van de deelnemers.
Waarom bij ons?
Ilmarinen is ontstaan vanuit het antroposofisch gedachtengoed. Je ziet dat in de praktijk terug in vieringen, ritmes en spreuken. Het gebruik van spreuken, jaartafels en met elkaar vieren van de jaarfeesten zijn aantal kenmerkende elementen die je terug ziet in de dagelijkse zorg. Je begeleidt de cliënten met uiteenlopende ondersteuningsvragen en bijkomende problematiek zoals autisme en epilepsie. Op de dagbesteding werk je met een gemengde groep: bewoners van Ilmarinen zelf, cliënten van andere locaties én mensen die thuis wonen maar dagbesteding krijgen. Locatie Ilmarinen werkt met het LACCS programma.
Wat bieden we?
- Een vast contract voor 24-32 uur per week.
- Bruto maandsalaris tussen €2727,- en €3678,- op basis van 36 uur per week (FWG 40 cao Gehandicaptenzorg).
- Vier weken vakantie en ruim 1,5 week balansverlof (bij een volledig kalenderjaar) dat je bijvoorbeeld om kunt zetten in extra vrije uren of geld.
- Reiskostenvergoeding van € 0,16 per km tot 30 km enkele reis.
- Jaarlijks belastingvoordeel op aanschaf van een sportabonnement, fiets, laptop, telefoon en nog meer.
- Pensioenregeling via PFZW en verder kun je rekenen op vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering en onregelmatigheidstoeslag.
- Interessante trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
- Aantrekkelijke kortingen via Benefits at Work op onder andere mode, ontspanning en sport.
Wat vragen we?
Jij bent een ervaren iemand die stevig in zijn of haar schoenen staat. Die in verbinding kan zijn met de deelnemers en het team vanuit een professioneel oogpunt en daardoor verder kan helpen in ontwikkeling.
Daarnaast ben je goed in samenwerken én het onderhouden van contacten. Je bent creatief en ondernemend in het ontwikkelen van activiteiten die aansluiten bij de behoeften van de deelnemers, binnen de mogelijkheden van de locatie
Verder vragen we het volgende:
- Een relevant diploma in de zorg op minimaal mbo-4, zoals maatschappelijke zorg, sociaal agogisch, verzorgende IG, verpleegkundige en SPW.
- Relevante werkervaring en ervaring in het werken met kinderen en als activiteiten/ persoonlijk begeleider is een pre.
- Onregelmatig werken is voor jou geen enkel probleem.
Bij indiensttreding is een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.
Enthousiast geworden?
Leuk! Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie via de sollicitatiebutton.
We laten de vacature langere tijd openstaan.
Als er voldoende aanmeldingen zijn sluiten we de procedure. De sollicitatiegesprekken worden individueel ingepland.
Eerst meer weten?
Wil je eerst meer weten of eerst een kijkje komen nemen op de locatie?
Neem contact op met Miranda Vlap – Vermeij, locatiehoofd via telefoonnummer 06 - 12 69 16 80. Geen gehoor? Stuur dan gerust een berichtje via Whatsapp.
Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben in de procedure.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met