"Ben jij een echte organisator die houdt van overzicht en structuur? Krijg je energie van het soepel laten verlopen van alle werkzaamheden binnen onze afdeling? Kun je goed prioriteiten stellen en functioneer je prettig in een dynamische werkomgeving"? Dan maken wij graag kennis met je.
Waarom deze baan bij jou past?
De 's Heeren Loo Academie levert een bijdrage aan het faciliteren van medewerkers in leren en ontwikkelen. Wij doen dit vanuit de visie dat iedereen altijd leert en we leren van en met elkaar. Niet alleen met collega’s, maar ook met cliënten en hun netwerk. Binnen de 's-Heeren Loo Academie werkt de directeur samen met vier managers, adviseurs Leren en Ontwikkelen, coördinatoren Leren en Ontwikkelen, teamcoaches en een pool van inmiddels ruim 250 interne trainers. Het uitgangspunt is dat echt leren gebeurt in de dagelijkse praktijk van de uitvoering van het werk. Organisatieleren brengen we in balans met individueel leren om zo de grote uitdagingen in de gehandicaptenzorg met elkaar aan te kunnen. Wij zijn trots op het harde werk en de inzet van al onze collega's, die hebben bijgedragen aan het behalen van de titel 'Beste Leerbedrijf van Nederland 2024'.
Wat ga je doen?
Als management secretaresse zorg je voor een belangrijke basis, waardoor de managers hun werkzaamheden effectief en efficiënt kunnen uitvoeren. Je weet als geen ander hoe je op professionele wijze werk uit handen kunt nemen en herkent de knelpunten, stelt prioriteiten en herziet deze waar nodig. Je plant, ondersteunt, ontzorgt, anticipeert, toont initiatief en doet verbetervoorstellen. Ook draag je bij in de ondersteuning van administratieve processen binnen de academie en communicatie binnen en buiten de organisatie.
Je bent het visitekaartje van de Academie. Samen met je collega secretaresses zorg je dat alles reilt en zeilt binnen de Academie. Jullie stemmen af waar nodig en samen vormen jullie een goed team. Je werkt binnen een ontwikkelingsgerichte en ondernemende omgeving, waar ook volop ruimte is voor je eigen persoonlijke ontwikkeling en met en van elkaar leren centraal staat.
Kortom, een zeer brede en daardoor uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde zal zijn!
Wat heb je nodig?
Je hebt minimaal 3-5 jaar werkervaring in een ondersteunende functie in een complexe organisatie. Daarnaast verwachten we dat je:
- Digitaal handig bent; goed overweg kunt met diverse softwareprogramma's;
- Weet hoe je data kunt omzetten naar waardevolle inzichten en beslissingen neemt op basis van feiten. Data-gedreven werken zit in jouw DNA.
- De Nederlandse taal uitstekend beheerst, zowel in woord als geschrift;
- Tactvol, vrolijk, dienstverlenend en representatief bent;
- Snel kunt schakelen en van aanpakken weet;
- Goed kunt reflecteren op je eigen rol en ook spiegelt naar anderen;
- Overzicht behoudt in de hectiek van alledag;
- Blij wordt van het organiseren van events van landelijke Academiedagen tot kerstborrel.
Wat krijg je ervoor terug?
- Een jaarcontract voor 20-24 uur per week, met de intentie dat na 1 jaar om te zetten naar een vast contract. Werkdagen en -tijden zijn in overleg zeer flexibel in te delen (schooltijden een optie bijvoorbeeld).
- Een baan bij één van de grootste, landelijke zorginstellingen in Nederland met 17.000 medewerkers (op een toplocatie in Amersfoort op 5 minuten loopafstand van het Centraal station).
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2836,- en maximaal € 3825,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband (36 uur), gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Gegarandeerd een eindejaarsuitkering van 8,33% van je feitelijk verdiende jaarsalaris.
- Jaarlijks ontvang je extra PBL-uren (Persoonlijk Budget Levensfase) boven jouw wettelijke vakantie-uren.
- Hybride voorzieningen, zoals een thuiswerkplek, een laptop en een smartphone.
- Carrièrekansen en ruime doorgroeimogelijkheden op al onze locaties.
- Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via 'Mijn Leeromgeving'.
- Reiskostenvergoeding of een mobiliteitskaart, waarmee je gratis met het OV kunt reizen voor woon-werkverkeer en dienstreizen.
Over 's Heeren Loo
’s Heeren Loo is een van de grootste zorgorganisaties van Nederland en bestaat ruim 130 jaar. We bieden begeleiding, ondersteuning en behandeling aan ongeveer 15.000 cliënten met een (verstandelijke) beperking. Van jong tot oud, in bijna heel Nederland. Dagelijks zetten ongeveer 17.000 medewerkers zich in om de cliënten te helpen hun leven te leiden zoals zij dat zelf willen. Vanuit jouw rol lever je (in)direct een bijdrage aan de beloften van 's Heeren Loo: goed leven, mooi werk en een duurzaam gezonde organisatie.
Solliciteer zonder drempels!
Ben je enthousiast? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet.
Wil je meer weten over deze mooie functie?
App of bel met Christel Bijlhouwer, beleidsmedewerker Academie) via 06 – 57 21 04 60 of neem contact op met Andrea Nagel (corporate recruiter) via 06- 10 40 33 30.
De vacature sluit op 5 januari 2026! Als dé geschikte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken wij langer door.
Informatie procedure:
1e gespreksronde: 12 januari (ochtend of middag, Amersfoort)
2e gespreksronde: 19 januari (16:00–17:00, Amersfoort)
Eindgesprek: 22 januari (10:00, Teams)
#LI-AN1
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met