Onze cliënten zijn mensen zoals jij en ik. Wij ondersteunen hen bij het opbouwen van een bestaan dat zij prettig vinden. Als senior manager Vastgoed en Facilitaire zaken “bouw” jij mee aan de gebouwen en voorzieningen waar onze cliënten én medewerkers gebruik van maken.
Wat ga je doen?
Als senior manager Vastgoed en Facilitaire Zaken versterk je de kennis en kunde van het team en met name van de huidige leidinggevende en professional: De manager Facilitair Bedrijf en Vastgoed en de coördinator Vastgoed. Onder andere bij het bepalen van de visie op en het verder professionaliseren en ontwikkelen van het Facilitair Bedrijf en ons vastgoed. De verantwoordelijkheid van deze afdeling behelst ook inkoop en vervoer, een belangrijke kostenpost voor onze organisatie. Met een jaarlijks exploitatiebudget van € 3 miljoen (exclusief inkoop) en diverse wisselende investeringsprojecten van € 3 - € 5 miljoen ben je samen met het team verantwoordelijk voor uitdagende vastgoedopgaven.
Indirect geef je leiding aan een afdeling van ongeveer 20 medewerkers. In jouw rol coach je, dankzij jouw uitgebreide kennis en ervaring met vastgoed en facilitaire zaken, de leidinggevende en professional, zodat zij professionele en persoonlijke groei kunnen doormaken en hierdoor de juiste bijdrage kunnen leveren aan de doelen van de organisatie. Ook breng je je inhoudelijke kennis in om samen de visie op vastgoed te bepalen.
Het team Facilitair Bedrijf is verantwoordelijk voor onder andere het projectmatig aansturen van diverse grote en complexe vastgoedprojecten, zowel bestaande als toekomstige. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de clustermanagers die verantwoordelijk zijn voor het cluster en waarbij de behoefte van de cliënt centraal staat. Je acteert daarbij in samenwerking met andere partijen, zoals: gemeenten, vastgoedontwikkelaars en woningcorporaties. Daarnaast ondersteunt het team de clusters door onderhoud van de gebouwen inclusief zaken als brandveiligheid. Tevens is ook extern vervoer ondergebracht bij deze afdeling en staat centrale inkoop in de kinderschoenen en moet verder ontwikkeld worden.
Daarnaast verwachten we dat je een leidende rol neemt in het ontwikkelen en onderhouden van een in- en extern relatienetwerk. Het expliciteren van rollen en verantwoordelijkheden organisatiebreed is onderdeel van de ontwikkelagenda. Afstemming van samenwerkingsvormen in combinatie met het onderzoeken van samenwerkingsmogelijkheden met andere organisaties waarbij ook samenwerkingsverbanden kunnen worden opgezet.
Waar ga je werken?
Het Facilitair Bedrijf is binnen Esdégé-Reigersdaal een faciliterende dienst ter ondersteuning van allerlei voorkomende technische werkzaamheden op alle Esdégé-Reigersdaal locaties.
Het Facilitair bedrijf is opgedeeld in de volgende afdelingen:
- Facilitair Service Meldpunt: (kortweg het FSM). Dit is de afdeling waar alle storingen en aanvragen op technisch gebied gemeld kunnen worden.
- Technische dienst en duurzaamheid: Alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van Bouwkunde, Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde (water, gas, cv, riool, etc.) en Terreindienst (o.a. hovenierswerkzaamheden).
- Bedrijfsbureau: Bij deze afdeling kunnen aanvragen ingediend worden voor ontwerpen (2D en 3D) van o.a. keukens, kasten, woonkamerindelingen. Tevens kan deze afdeling het tekenwerk verzorgen voor vergunningaanvragen. Ook kunnen adviseren zij ter voorbereiding op een verbouwing en begeleiden een verbouwing van A tot Z begeleiden.
- De afdeling Vastgoed: Deze afdeling is binnen Esdégé-Reigersdaal verantwoordelijk voor het beheer van de intermediaire verhuurportefeuille waarbij intensief wordt samengewerkt met woningcorporaties, gemeenten en andere externe partners. De coördinator Vastgoed bewaakt hierin de kwaliteit en continuïteit van huisvesting voor cliënten en medewerkers. Naast het coördineren van het huurproces en relatiebeheer met verhuurders, wordt actief ondersteuning geboden aan clustermanagers bij complexe casuïstiek en locatievraagstukken. De afdeling heeft daarnaast de regie over het externe cliëntenvervoer dat organisatiebreed wordt ingezet. Ook centrale inkoop is ondergebracht bij deze afdeling en wordt op dit moment verder geprofessionaliseerd. In dit krachtenveld fungeert de coördinator als spil tussen strategie, operatie en ketenpartners.
Wat bieden we jou?
Je krijgt de kans om een duidelijke visie neer te zetten op het gebied van vastgoed en facilitaire zaken binnen een organisatie waar verbinding, samenwerking en aandacht voor het welzijn van zowel medewerkers als cliënten centraal staat. Daarnaast kun je bij ons rekenen op het volgende:
- Een bruto maandsalaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen minimaal € 4.528,- en maximaal € 6.838,- (FGW 65) bij een fulltime dienstverband (36 uur) conform cao Gehandicaptenzorg.
- Een jaarcontract voor 32-36 uur per week met -indien nodig- verlenging voor een jaar
- Reiskostentegemoetkoming
- En uiteraard vakantiegeld, eindejaarsuitkering, vakantiedagen en een pensioenregeling conform cao Gehandicaptenzorg
- Je werkdagen zijn in overleg en deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Uiteraard krijg je hiervoor de benodigde ICT-middelen om je werk naar behoren uit te kunnen voeren
Meer weten? Hier vind je een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden
Wat breng je mee?
Je bent een verbindende en coachende persoonlijkheid, waarbij je zowel resultaatgericht werkt én de professionele groei van de leidinggevende en professional vooropstelt. Daarnaast vragen wij het volgende van je:
- Je functioneert op hbo- of wo-niveau en hebt aantoonbaar ruime ervaring op het gebied van zowel vastgoed als facilitair
- Je werkt op basis van vertrouwen, biedt ruimte voor de professionaliteit van jouw teamleden en stimuleert hen om het beste uit zichzelf te halen
- Je weet vastgoed en facilitaire zaken op tactisch en strategisch niveau vanuit verschillende invalshoeken te benaderen en je speelt in op veranderende omstandigheden met een positief-kritische blik
- Je hebt ervaring als leidinggevende op deze gebieden binnen een grote organisatie en hebt gevoel bij onze doelgroep. Hierbij ben je in staat om verschillende belangen van interne en externe stakeholders te begrijpen en te integreren
- Door kennis en ervaring weet je effectief samen te werken met externe partijen, zoals: woningbouworganisaties, gemeenten en omgevingsdiensten om zo bij te dragen aan de continue verbetering van de organisatie
Over ons
Esdégé-Reigersdaal is een organisatie die zorg levert aan cliënten met een (verstandelijke) beperking. De cliëntengroep is zeer gevarieerd, van licht tot zeer ernstig beperkt, in combinatie met complexe lichamelijke of psychiatrische problematiek. Esdégé-Reigersdaal werkt met de visie ‘Alle mensen zijn gelijkwaardig, elk mens is uniek’. Wij zetten ons in voor een volwaardig burgerschap van mensen met een beperking en werken vol enthousiasme mee aan de normalisatie en integratie. Kenmerkend voor Esdégé-Reigersdaal is de platte organisatievorm, waardoor er een grote mate van autonomie is en de lijnen kort zijn.
Solliciteren
Is deze functie iets voor jou? Dan horen we graag van je! Wij zijn benieuwd naar wie je bent en wat je kunt. Klik op ‘Solliciteer’ en laat je gegevens achter. Je ontvangt via e-mail een bevestiging dat je sollicitatie goed is ontvangen. Deze vacature sluit zodra er een nieuwe collega is gevonden.
Je kunt jouw cv en motivatie insturen via de button “Reageren”
Bekijk hier ons overzicht van het sollicitatieproces.
Vragen?
Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan gerust contact op met Evelien van der Sijden (medewerker Directiesecretariaat). Je kunt Evelien op dinsdag, donderdag en vrijdag telefonisch bereiken via 0226-332393 of via 06-11144850.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.