Administratief medewerker Onderaanneming

Organisatie:
Esdégé-Reigersdaal
Locatie:
Heerhugowaard
Opleidingsniveau
MBO NIVEAU 3
Uren per week
17-24 uur

Onze cliënten zijn mensen zoals jij en ik. Mensen met talenten en beperkingen. Vanuit het Centraal Bureau ondersteunen wij de clusters zodat onze cliënten een bestaan kunnen opbouwen dat zij prettig vinden. Kom jij werken als Administratief medewerker voor de onderaanneming?

Wat ga je doen?

Binnen Esdégé-Reigersdaal zijn er 6 collega’s die werken als zorgbemiddelaar. Je komt te werken bij het team van Aanmeld, Bemiddeling & Advies, wat bestaat uit zorgbemiddelaars en experts op het gebied van zorgfinanciering en indicaties. Jouw aandachtsgebied is de administratieve ondersteuning voor het loket Onderaanneming en de ondersteuning van de zorgbemiddelaar die zich met Onderaanneming bezighoudt en je bent daarom betrokken bij het administratieve proces rondom Onderaanneming. Je hebt o.a. de volgende taken:

  • Ophalen facturen in een Excel bestand d.m.v. een draaitabel. Kennis van Excel is een vereiste
  • Verwerking facturen in de dagbestedingsmodule Puur Dossier.
  • Verwerking facturen in een Excel bestand (urenregistratie).
  • Wekelijks aanleveren Excel bestand aan Planning en Control voor het inlezen in Puur Zorgadministratie.
  • Ondersteunt de  zorgbemiddelaar Onderaanneming.
  • Contact met clusters bijvoorbeeld bij foute facturatie of dubbele registratie.
  • Contact bij vragen vanuit de Zorgadministratie/Planning en Control.

Waar ga je werken?

De organisatie rondom de Onderaanneming is meer gecentraliseerd. Je maakt deel uit van het team van het Aanmeld-Bemiddeling & Advies plein. Je ontvangt leiding van de manager ABA-plein

Wat bieden we jou?

De ruimte om deze functie goed neer te zetten. Wij zorgen met elkaar voor een veilige werkomgeving waarin je jezelf kunt zijn. We zijn allemaal gelijk, we gaan open en informeel met elkaar om en we staan voor elkaar klaar.

Verder:

  • Een jaarcontract voor 18-24 uur per week met de intentie om na een jaar bij goed functioneren over te gaan tot een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een bruto maandsalaris, afhankelijk van je ervaring, tussen minimaal € 2546 en maximaal €3564 per maand (FWG 35) bij een fulltime dienstverband (36 uur) conform cao Gehandicaptenzorg.
  • Pensioensopbouw en een reiskostentegemoetkoming.
  • Een eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%) en natuurlijk vakantiedagen.
  • Werkdagen zijn van maandag tot donderdag.



    Meer weten? Hier vind je een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden.

Wat breng je mee?

Wij zoeken een nieuwe collega (of collega’s) met verantwoordelijkheidsgevoel, die in staat is de functie verder vorm te geven. Je functioneert qua werk- en denkniveau op mbo -niveau.

Omdat je komt te werken in een omgeving die nog volop in ontwikkeling is, ben je flexibel en wil je graag je bijdrage leveren. Verder zoeken wij iemand met:

  • Goede gespreks- en onderhandelingsvaardigheden;
  • Goede contactuele vaardigheden;
  • Goede analytische vaardigheden;
  • Orde en overzicht van de contracten, registraties en financiën;
  • Administratief talent, jouw administratie is altijd op orde.
  • Ophalen facturen in een Excel bestand d.m.v. een draaitabel. Kennis van Excel is een vereiste
  • Kennis van Puur Dossier
  • Kennis van Puur Zorgadministratie
  • Kennis van Pro-Active (Spend cloud) voor het ophalen van gegevens voor de:

Over ons

Bij Esdégé-Reigersdaal zien we elkaar in de eerste plaats als medemensen. Medemensen die hun eigen beslissingen nemen. Daarom hebben onze cliënten de regie over hun leven en de ondersteuning die zij willen krijgen. Onze collega’s hebben de regie over hun werk en hoe zij die ondersteuning het beste kunnen bieden. Zo werken we aan een goed leven voor en mét elkaar.

Solliciteren

Is deze functie iets voor jou? Dan horen we graag van je! Wij zijn benieuwd wie je bent en wat je kunt. Klik op ‘Solliciteer’ en laat je gegevens achter. Je ontvangt via e-mail een bevestiging dat je sollicitatie goed is ontvangen (let hierbij ook op je spamfolder). We sluiten deze vacature zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Interne kandidaten hebben bij geschiktheid voorrang op externe kandidaten.

Bekijk hier ons overzicht van het sollicitatieproces.



Vragen?

Wil je meer weten over deze vacature? Neem gerust contact op met Ruurd Heise, via Ruurd.Heise@esdege-reigersdaal.nl of 06-15547172

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Ervaringsverhalen