Managementassistent Meppel

Locatie:
Meppel
Opleidingsniveau
MBO NIVEAU 4
Uren per week
Uren in overleg

Solliciteren kan tot en met

Ben jij de veelzijdige aanpakker die wij zoeken?

Word jij enthousiast van een afwisselende functie waarin geen dag hetzelfde is? Ben je zelfstandig, goed georganiseerd en krijg je energie van het ondersteunen van managers? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken een Managementassistent voor 14-20 uur per week.

Het aantal uren en de werkdagen bepalen we graag samen, zodat het perfect in jouw leven past.

Jouw rol

Als managementassistent ben jij de onmisbare schakel voor onze managers Zorg en Begeleiding. Je houdt de agenda’s strak georganiseerd, verzorgt de administratie, bereidt presentaties voor en verzorgt de correspondentie. Daarnaast heb je ook facilitaire taken op ons regiokantoor in Meppel. Jij houdt overzicht, regelt zaken vlot en denkt altijd een stap vooruit.

Verder ben je ambtelijk secretaris voor diverse raden. Je notuleert, beheert de agenda en zorgt ervoor dat de achterban goed op de hoogte blijft via nieuwsbrieven. En als je collega managementassistent afwezig is, ondersteun je ook de directeur.

Waarom Philadelphia?
Je komt te werken bij een organisatie die het verschil maakt. Bij ons krijg je ruimte om jouw ideeën in te brengen en jezelf te ontwikkelen, terwijl je een belangrijke bijdrage levert aan het functioneren van onze zorg- en begeleidingsteams.

Wat breng jij mee?

Je hebt een mbo-opleiding op niveau 4 afgerond in secretarieel werk.

Zelfstandig werken is voor jou geen probleem en je neemt graag het initiatief om dingen proactief op te pakken.

  • Je bent handig met de bekende programma's zoals Outlook, Word, Excel en PowerPoint, en weet je weg te vinden in HR-systemen, databases en op het inter-/intranet.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • Daarnaast ben je flexibel, nauwkeurig, stressbestendig en klantgericht. Je denkt altijd vooruit en weet goed te organiseren.
  • Efficiëntie is jouw tweede natuur; je hebt oog voor verbeteringen en doet graag voorstellen om processen nog slimmer en eenvoudiger te maken.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een scala aan trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen en up-to-date te blijven in je vakgebied.
  • Toegang tot diverse voorzieningen om gezond en fit te blijven, zoals mindfulnesssessies en persoonlijke coaching.
  • Een aantrekkelijk brutosalaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg, variërend van € 2.836,- tot € 3.825,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van jouw ervaring en opleiding.
  • Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vaste aanstelling bij gebleken geschiktheid.

We zorgen goed voor jou, zodat jij goed voor anderen kunt zorgen!

Word jij onze nieuwe collega?

Zie jij jezelf al in deze rol? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw motivatie en cv! We kunnen niet wachten om je te leren kennen. Reageer snel, want de deadline is 3 augustus 2025.

Heb je vragen? Wij helpen je graag!

Neem gerust contact op met Anita Bronkhorst, manager Zorg en Begeleiding. Je kunt haar bereiken op telefoonnummer 06 - 55 42 77 87 of per e-mail via a.bronkhorst@philadelphia.nl. Je kunt ook terecht bij Anne Marijn Vinke, onze enthousiaste managementassistent. Haar telefoonnummer is 06 - 25 67 96 17 en je kunt haar e-mailen op annemarijn.vinke@philadelphia.nl.

We kijken ernaar uit om je vragen te beantwoorden!

Het recruitmentteam van Philadelphia werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen