Coördinator Servicepunt | Assen

Organisatie:
Vanboeijen
Locatie:
Assen
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
36

Solliciteren kan tot en met

Jij zorgt dat mensen, processen en techniek naadloos samenwerken.

Sta jij stevig in je schoenen en krijg jij energie van organiseren, aansturen én verbeteren? In deze veelzijdige functie stuur je drie teams aan en zorg je dat de interne dienstverlening op rolletjes loopt. Denk jij altijd een stap vooruit en weet je anderen daarin mee te nemen? Dan is dit jouw kans om impact te maken binnen Vanboeijen.

Vanboeijen ondersteunt in Drenthe ruim 700 mensen met een verstandelijke beperking – vaak met intensieve of complexe zorgvragen. Dat doen we met zo’n 1600 collega’s die zich inzetten voor goed leven, mooi werk, met elkaar.

Wat ga je doen?

Als coördinator geef je leiding aan het Servicepunt (Facilitair en ICT), de Technische Dienst en de Receptie. Jij zorgt dat de dagelijkse dienstverlening professioneel, klantgericht en efficiënt verloopt. Je plant, organiseert en stuurt bij waar nodig. Je bent aanspreekpunt voor jouw teams en denkt mee op operationeel én tactisch niveau.

Je begeleidt medewerkers in hun ontwikkeling, neemt de regie bij grote vraagstukken en zoekt actief de verbinding met andere afdelingen. Je houdt het overzicht, zorgt voor samenhang tussen verschillende werkprocessen en denkt vanuit het brede organisatiebelang. En natuurlijk kijk je voortdurend waar dingen slimmer, beter of makkelijker kunnen.

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur op het gebied van Facility Management en/of ICT
  • Je hebt kennis van en ervaring met facilitaire én ICT-processen
  • Je hebt ervaring in het aansturen en coachen van teams in een servicegerichte omgeving
  • Je bent klantgericht, communicatief sterk, en organisatiesensitief
  • Je bent initiatiefrijk, proactief, oplossingsgericht
  • Je kunt snel schakelen, bent analytisch en behoudt het overzicht onder druk.
  • Je denkt in oplossingen en pakt door waar nodig
  • Je werkt zelfstandig maar zoekt actief de samenwerking
  • Ervaring met TOPdesk of vergelijkbare systemen is een pré

Wat bieden we jou

  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Salaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 50) tot max. € 4.613,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van ervaring
  • Vakantiegeld (mei) en een eindejaarsuitkering (december)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling (PFZW) en een WKR-budget
  • Een betekenisvolle functie in een organisatie waar je écht het verschil maakt
  • Een professionele en collegiale werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid
  • Mogelijkheid om actief mee te denken over de toekomst van de afdeling
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen via scholing, training en praktijkervaring

Hebben we je enthousiast gemaakt?

We gaan graag met je in gesprek! Stuur je CV en motivatiebrief, voor 4 oktober 2025, naar ons toe via de link solliciteer.

Vragen?

Neem dan contact op met Siska Hijlkema, manager Facilitair en Vastgoed via telefoonnummer 06-10613879

De vacature wordt tegelijkertijd in-en extern geplaatst. Interne kandidaten hebben voorrang in de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen