Echt bijdragen aan een goed leven voor onze cliënten met een licht verstandelijk beperking en gedragsproblematiek, daar gaat het om. Wil jij je verder ontwikkelen met de doelgroep MVB/LVB? Ons Tweede Thuis is op zoek naar ervaren ADL medewerkers voor deze doelgroep. Bij Ons Tweede Thuis werk je in hechte teams waarin jij zelf de regie hebt en écht gezien wordt.
Draag bij aan een toekomst waarin samenleving en zorg samenkomen
Frisse ideeën en nieuwe inzichten geven. Dat kenmerkt jou. En je zet het in om samen te werken aan een betekenisvol ervaring. Voor cliënten en voor jezelf. Samen met een team toegewijde collega’s zorg je als ADL medewerker voor een positieve impact op het dagelijks leven van onze cliënten .Je biedt een veilige en betrouwbare omgeving waar iedereen zich gezien en gehoord voelt. Jij maakt het mogelijk als ADL medewerker. Verder ben jij bezig met:
-
ondersteunen van de cliënten in hun woonsituatie met de ADL activiteiten (ondersteunen eten/drinken, aan- en uitkleden).
-
sociaal contact met de bewoners en ben je 1e aanspreekpunt in de ochtend. Je zorgt dat onze cliënten de dag goed beginnen.
-
structuur bieden in het leven van de client maar ook ondersteuning op sociaal (emotioneel) gebied.
-
creatieve taken zoals gezamenlijk een spelletje spelen, bewegen, muziek maken etc.
Geen dag is hetzelfde, geen cliënt is hetzelfde. Door die veelzijdigheid blijf je jezelf ontwikkelen en raak je nooit uitgeleerd. Meer informatie over de MVB/LVB doelgroep kan je hier vinden: MVB - LVB - Werkenbij Ons Tweede Thuis
Samen één team bij Ons Tweede Thuis
Wij zijn er voor mensen met een verstandelijke beperking, autisme of niet-aangeboren hersenletsel. Voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en hun verwanten. Voor wonen, werken, re-integratie, dagbesteding, advies en hulp thuis. Dat doen we dicht bij mensen die de zorg nodig hebben en dicht bij de mensen om hen heen. Vanuit 76 locaties voor 3.000 cliënten.
We bouwen aan een samenleving waarin iedereen op een eigen manier kan meedoen. En we beginnen bij onszelf, in de wijk, op locatie. We geloven dat iedereen ertoe doet. Cliënten, collega’s, familie, vrijwilligers, de buurt: samen zijn we één team. We verbinden de netwerken rondom de cliënt en gaan uit van wat deze kan én wil. Zo maken we samen goed leven én goed werken mogelijk.
“Het menselijke contact vond ik ook leuk vond in mijn vorige banen. En dat is hier alleen maar meer geworden. Ik kan echt iets betekenen voor iemand. Het geeft voldoening om in zo’n warme, levendige en menselijke omgeving te werken.” - Roos Lanting, leerling-persoonlijk begeleider
Hierin herken jij jezelf
Ben jij iemand die graag leert én verantwoordelijkheid neemt? Je stelt vragen, zoekt nieuwe inzichten en deelt wat je ontdekt met je collega’s. Je voert zorgtaken uit met aandacht en zorgt dat cliënten zich gezien en gesteund voelen. Je bent een teamspeler die steun zoekt én biedt, want dit werk doe je nooit alleen. Met jouw reflectievermogen leer je van lastige situaties en ontwikkel je jezelf continu. Daarbij straal je rust en stabiliteit uit en bied je warmte en nabijheid, zodat cliënten op jou kunnen bouwen.
-
affiniteit met de doelgroep en ervaring is mooi meegenomen.
-
je bent bereid onregelmatig te werken.
-
jij wilt je door ontwikkelen, vooral het gedrag van de cliënten wil je beter begrijpen.
-
jij schrikt er niet voor terug om ook lichte ADL te geven.
Jij krijgt
Oprechte waardering voor wie je bent en wat je doet. Een plek waar je samen met je collega’s met plezier 20 - 36 uur per week werkt. En waar we jouw vakkennis serieus nemen. Als ADL medewerker ontvang je op basis van een 36-urige werkweek:
-
een brutomaandsalaris tussen € 2.291 en € 3.149,- (schaal 25 van de CAO Gehandicaptenzorg).
-
een jaarcontract voor het aantal uur dat beschikbaar is. Per locatie kan dit verschillen, dus informeer vooral naar de mogelijkheden.
-
onregelmatigheidstoeslag boven op je salaris. Als je onregelmatig werkt natuurlijk.
-
een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld.
-
pensioen bij Zorg en Welzijn.
-
18 verlofdagen + ruim 7 balansverlofdagen per jaar. Deze laatste kan je opnemen voor vrije tijd, opsparen of investeren in je persoonlijke ontwikkeling.
-
de mogelijkheid trainingen en cursussen te volgen.
-
reiskostenvergoeding.
Jouw precieze werklocatie bepalen we samen met jou. Dat is afhankelijk van jouw wensen en de openstaande vacatures. Bovendien vinden we het belangrijk dat je in een fijn team werkt, waarin je helemaal jezelf kan zijn. Ons Tweede Thuis vind je onder andere in Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Nieuw-Vennep, Uithoorn en Aalsmeer. Bekijk hier al onze locaties.
Direct solliciteren of liever eerst meer informatie?
Ben je nieuwsgierig en wil je een goed leven geven aan cliënten met gedragsproblematiek? Houd jij wel van pionieren? Onderneem dan nu actie en solliciteer! Je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie. Tijdens onze kennismaking horen we van jou graag wat jij wil. Jouw mening en wensen zijn belangrijk voor ons.
Wil je eerst meer weten over de functie, onze organisatie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Kim Pasman, dit kan via k.pasman@onstweedethuis.nl of op 06-31142053
Overige informatie
-
Deze vacature sluit zodra wij een collega gevonden hebben. Wacht dus niet te lang met solliciteren.
-
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt deel uit van onze procedure.
-
Wij werken zonder tussenkomst of hulp van werving- en selectiebureaus. Kandidaten die ongevraagd worden voorgedragen worden gezien als sollicitanten vanuit eigen werving. Er kunnen hier dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.