Senior HRM adviseur

Organisatie:
Ipse de Bruggen
Locatie:
Zoetermeer
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32 - 36 uur per week

Solliciteren kan tot en met

Ben jij die verbindende HRM sparringpartner die de directeur ondersteunt en bijdrage levert aan de strategische doelen van het organisatieonderdeel Kind en Jeugd?

Wij zoeken een senior HRM Adviseur. Iets voor jou? Laat het ons weten!

Wie zijn wij
Ipse de Bruggen is de grootste zorgorganisatie in Zuid-Holland voor mensen met een verstandelijke beperking. Met ruim 5.500 medewerkers en 2.200 vrijwilligers ondersteunen we bijna 5.700 cliënten in wonen, werken, leren en ontspannen. Onze missie: zorgen voor een goed leven en blijvende ontwikkeling – we geloven dat er altijd meer mogelijk is. Naast de client staat bij Ipse de Bruggen de medewerker centraal. We investeren bewust in een positief werkklimaat. We willen dat medewerkers zich gewaardeerd voelen, plezier hebben in hun werk en de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen.

De afdeling HRM bestaat uit ruim 70 medewerkers, met o.a. de afdelingen HRM advies & verzuim, recruitment & mobiliteit, leren & ontwikkelen en het HRM Servicecentrum. We ontwikkelen HR beleid en strategie die zowel medewerkers als de organisatie vooruithelpen. We werken aan thema’s zoals duurzame inzetbaarheid en leiderschap en spelen in op complexe HR vraagstukken met innovatieve oplossingen. Zo leveren wij een structurele bijdrage aan kwaliteit en continuïteit voor de organisatie, het werkgeluk van medewerkers en zo ook aan een goed leven voor onze cliënten.

Het HRM advies & verzuim team bestaat uit senior HRM adviseurs, HRM adviseurs, casemanagers en verzuimcoördinatoren. Voor het organisatieonderdeel Kind en Jeugd zoeken wij een senior HRM adviseur.

Jouw baan als Senior HRM adviseur
Als senior HRM adviseur ben je de HRM sparringpartner op tactisch en strategisch niveau voor de directeur Kind en Jeugd en daarnaast voor het MT als geheel.

Je biedt naast advies en ondersteuning ook input en houvast in complexe vraagstukken, en je brengt innovatieve ideeën door out of de box denken. Je weet daarin verschillende belangen te verbinden, kent de strategische agenda en werkt methodisch aan oplossingen en verbeteringen.

Als linking pin tussen HRM en het organisatieonderdeel K&J breng je optimale integrale ondersteuning vanuit HRM tot stand dat leidt tot duurzame impact. Je hebt een cruciale rol in de vormgeving en implementatie van HRM beleid, en levert een bijdrage in organisatiebrede projecten. Hierin ken jij de belangen en behoeften van het organisatieonderdeel K&J en weet je deze feilloos te vertaling naar de praktijk.

Je werkt in een complexe omgeving waarin organisatiesensitiviteit essentieel is. Met zowel vasthoudendheid als wendbaarheid ben je in staat om mensen mee te nemen in ontwikkelingen en weet je draagvlak te creëren.

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO- of WO niveau bijvoorbeeld P&O, HRM, Arbeids- en Organisatiepsychologie, Management of Bedrijfskunde.
  • Je hebt recent gewerkt als (senior) HRM-adviseur, en hebt meerjaren aantoonbare werkervaring conform deze vacature.
  • Je hebt ervaring met strategische HRM en organisatie vraagstukken, kennis van (een vorm van) methodisch werken, bent thuis in leiderschapsontwikkeling en het coördineren van projecten.
  • Je hebt een stevige persoonlijkheid, hebt brengt jouw stem of bijdrage gemakkelijk in.
  • Je bent betrouwbaar, sensitief en legt gemakkelijk contacten, je weet goed jouw weg te vinden in het opbouwen van een netwerk .
  • Je bezit uitgebreide kennis van HRM gerelateerde wet- en regelgeving en bij voorkeur van de CAO GHZ.
  • Je hebt sterk analytisch denkvermogen en weet complexe vraagstukken te overzien en om te zetten in praktische oplossingen.
  • Je hebt uitstekende communicatie- en presentatievaardigheden.


Kennis van of ervaring binnen de gehandicaptenzorgsector of een vergelijkbare omgeving is een pré.

Wat krijg je van ons

  • Een bruto maandsalaris van € 3.997,- tot € 5.810,- op basis van 36 uur, volgens de cao Gehandicaptenzorg FWG 60
  • Een uitdagende functie van minimaal 32 uur per week
  • Een gezellig team, waarin we elkaar helpen en elkaar versterken
  • Veel autonomie in je werk, een wisselende werkomgeving waarbij thuiswerken ook tot de mogelijkheden behoort
  • Je kunt actief bijdragen aan een lerende organisatie waarin reflectie, kennisdeling en continue verbetering centraal staan
  • Ruime mogelijkheden voor scholing en ontwikkeling
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantietoeslag en pensioen via Pensioenfonds Zorg & Welzijn
  • 144 vakantie-uren en 57 balansverlofuren per jaar bij een 36-urige werkweek
  • Reiskostenvergoeding
  • Fiscaal voordeel tot € 750 per jaar, bijvoorbeeld voor een fiets, telefoon, laptop of sportabonnement


Informatie
Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure. Daarnaast kan een ontwikkelassessment onderdeel uitmaken van de procedure voor deze positie.

Daarnaast kan een ontwikkelassessment onderdeel uitmaken van de procedure voor deze positie.

Voor informatie kun je contact opnemen met Marieke van Eijk (manager HRM), tel: 06 - 10 09 30 42 of Denise Rödl (manager HRM advies & verzuim), tel: 06 - 20 47 77 52.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen