Functioneel beheerder Netwerk & Telefonie Amersfoort

Locatie:
Amersfoort
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32 - 36 uren

Solliciteren kan tot en met

Functioneel Beheerder Netwerk & Telefonie

Standplaats: Amersfoort, flexibel / hybride werken mogelijk

Uren: 36 uur per week

Voor onze afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) in Amersfoort zoeken wij een Functioneel beheerder Netwerk & Telefonie voor 36 uur per week.

Over Philadelphia
Bij Philadelphia werken we elke dag aan een zo gewoon mogelijk leven voor mensen met een beperking. Technologie helpt ons daarbij. Een betrouwbaar netwerk en goede telefonie zijn cruciaal om de zorg en ondersteuning soepel te laten verlopen. Daarom zoeken we een Functioneel Beheerder Netwerk & Telefonie die ervoor zorgt dat onze infrastructuur stabiel, veilig en toekomstbestendig blijft

Philadelphia is een van de grootste organisaties in Nederland op het gebied van zorg en begeleiding voor mensen met een verstandelijke beperking. Philadelphia is toonaangevend wat betreft zorginnovatie en het toepassen van de nieuwste wetenschappelijke inzichten ten behoeve van de kwaliteit van de zorg en ondersteuning. Philadelphia wil eraan bijdragen dat mensen met een verstandelijke beperking het beste uit zichzelf kunnen halen en het leven leiden dat ze zelf willen. Centraal hierbij staan de kernwaarden: Liefde, Lef en Meesterschap. Bij Philadelphia wordt altijd uitgegaan van de mogelijkheden van iedere individuele cliënt als het gaat om participatie in de samenleving op het gebied van wonen, werken, dagbesteding, vrije tijd en sociale contacten.

Jouw uitdaging

Als Functioneel Beheerder Netwerk & Telefonie verbind jij techniek met de praktijk. Je begrijpt hoe netwerken en telefonie samenkomen – want bij Philadelphia zien we telefonie als een applicatie op het netwerk. Je vertaalt functionele wensen uit de organisatie naar concrete oplossingen en zorgt dat leveranciers en interne teams precies weten wat er nodig is. Dit om de bereikbaarheid van onze locaties en servicedesken zo optimaal mogelijk te laten zijn.

Je werkt samen met collega’s van ICT, informatiebeveiliging en andere functioneel beheerders om de bereikbaarheid en connectiviteit voor onze locaties te optimaliseren. Daarbij denk je verder dan alleen techniek: je kijkt ook naar gebruiksgemak, continuïteit en toekomstbestendige integraties.

Dit ga je doen

  • Beheren van onze netwerk- en telefonieoplossingen (Meraki, Cisco, SD-WAN, Avaya).
  • Functionele wensen en verbetervoorstellen ophalen, analyseren en vertalen naar specificaties.
  • Coördineren van incidenten, wijzigingen en projecten met leveranciers, interne teams en eindgebruikers.
  • Ondersteunen bij vernieuwingen op het gebied van gewijzigde (service)processen, vernieuwingen binnen onze call centers bereikbaarheid en hybride telefonie.
  • Adviseren over de samenhang tussen netwerk, telefonie, beveiliging en applicaties.
  • Opstellen van documentatie, handleidingen en rapportages.
  • Bewaken van de kwaliteit, performance en stabiliteit van het netwerk en telefonieplatform(en).

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een hbo-werk- en denkniveau, bijvoorbeeld in ICT, netwerkbeheer of informatiemanagement.
  • Je hebt kennis van Cisco Meraki, SD-WAN, netwerkarchitecturen en security.
  • Je hebt ervaring met telefonieplatformen zoals Avaya, Teams Calling of vergelijkbare VoIP-oplossingen.
  • Je begrijpt de functionele werking van callcenters (ACD, wachtrijen, rapportages, integratie met Teams of CRM).
  • Je kunt functionele wensen goed beschrijven en afstemmen met leveranciers en ontwikkelteams en eindgebruikers.
  • Je bent analytisch, communicatief sterk en denkt in oplossingen.
  • Affiniteit met de zorg is een pré – je wilt technologie laten werken voor mensen.

Jouw werkplek

Als Functioneel Beheerder ga je werken voor Philadelphia Zorg. Bij deze landelijke en vooruitstrevende dienstverlener in de zorg werken meer dan 8.000 professionals op zo’n 550 locaties. Vanuit het Servicekantoor in Amersfoort leveren we ondersteunende diensten aan de verschillende locaties op het gebied van personeel, financiën, planning, administratie, bedrijfsinformatie en ICT. Samen werken we aan innovatie door de beste dienstverlening te ontwikkelen, nieuwe technische mogelijkheden toe te passen en te investeren in mensen, onderzoek, scholing en huisvesting. Door de ambities van de organisatie en de veranderingen in de sector is het een dynamische omgeving.

De afdeling Informatisering en Automatisering (I&A) positioneert zich als een strategisch en tactisch partner die op een gecontroleerde wijze de organisatie adviseert en ondersteunt bij het onder architectuur inrichten en beheersen van de informatisering en het applicatielandschap. Er wordt intensief samengewerkt met management en de gebruikers.

Wat bieden wij

  • Een salaris in FWG schaal 55, dat ligt tussen de € 3.481,- en € 5.098,- bruto per maand op basis van 36 uur per week.
  • Een contract voor bepaalde tijd (1 jaar), na gebleken geschiktheid onbepaalde tijd, van 36 uur.
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8% en een goede pensioenregeling.
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden, gericht op je vakgebied.
  • De mogelijkheid om thuis te werken en flexibele start- en stoptijden. Daarnaast ligt ons servicekantoor maar 3 minuten lopen vanaf het station, maar ook het parkeren hebben we op korte afstand goed geregeld.
  • Alle extra's uit de CAO Gehandicaptenzorg en daarnaast gelden de flexibele voorwaarden uit het meerkeuzesysteem zoals een fietsregeling, fitness abonnement, muziekinstrument.
  • Veel ruimte voor initiatief en eigen inbreng in je loopbaan. Je krijgt de ruimte om echt een bijdrage te leveren aan de organisatie.
  • Om ook thuis goed je werk te kunnen doen faciliteren wij een laptop, telefoon, bureaustoel etc.
  • Daarnaast wordt er veel ruimte geboden voor eigen initiatief en een omgeving waar persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd.
  • De kans om een zichtbare bijdrage te leveren aan de digitale toekomst van Philadelphia.

Echt iets voor jou?

Bij Philadelphia ondersteunen we als het nodig is en durven we los te laten als het kan. Met liefde, lef en meesterschap en een eigen leven voor de cliënten als ambitie. Bij Philadelphia werken betekent van de gebaande paden af durven wijken om zo de mogelijkheden van de mensen die we ondersteunen écht centraal te zetten.
Spreekt deze werkwijze je aan? Kom bij ons werken! Vertel ons waarom jij denkt dat je bij ons past. Doe dit uiterlijk 16 november 2025.

Ben je enthousiast maar heb je nog vragen? Stel ze gerust aan André Bakker (06 - 15 52 70 93 of andre.bakker@philadelphia.nl) of aan JP van den Tillaard (06 - 21 57 86 29 of jp.vandentillaard@philadelphia.nl).

We vinden interne mobiliteit belangrijk. Daarom kiezen we bij gelijke geschiktheid voor een interne sollicitant.
Het recruitmentteam van Philadelphia werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen