Dit ga je doen
Bij Dichterbij zijn we recent gestart met de invoering van Microsoft 365. Dit brengt grote veranderingen met zich mee in hoe onze ruim 4000 medewerkers werken. Als functioneel beheerder ben jij het aanspreekpunt voor gebruikersvragen en -problemen. Jij zorgt ervoor dat onze collega’s soepel kunnen werken met/op de digitale werkplek. In eerste instantie richt je je op Microsoft 365 en breidt dat later uit naar andere ICT-diensten rondom de digitale werkplek.
De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- het beantwoorden van functionele vragen van eindgebruikers over de digitale werkplek, (onder andere Microsoft 365 Teams, OneDrive, Outlook etc.);
- het doorvoeren of coördineren van wijzigingen binnen de omgeving;
- meedenken over procesverbeteringen en het vereenvoudigen van de gebruikerservaring;
- signaleren van knelpunten en proactief voorstellen doen om de dienstverlening te verbeteren;
- samenwerken met technische beheerders van een externe partij;
- bijdragen aan de adoptie van Microsoft 365 binnen de organisatie.
Met jouw kennis en ervaring ben je een waardevolle toevoeging voor het team en de organisatie. Hierdoor weet je ons aan de hand mee te nemen en op weg te helpen. We nodigen je uit om proactief met verbetervoorstellen te komen die de digitale werkplek verbeteren. Met jouw inzet lever je een concrete en belangrijke bijdrage aan een vooruitstrevende en digitale zorgomgeving binnen Dichterbij.
Hier ga je werken
Je standplaats is ons mooie hoofdkantoor in Gennep. In deze functie kan je ook hybride werken, we voorzien je uiteraard van de juiste thuiswerkfaciliteiten.
Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Samen kijken we naar jouw inzet zodat deze in balans is voor jou als collega.
Met wie werk je
Je werkt samen met de gebruikers en de collega's in het werkveld. Ons gehele ICT-team bestaat uit ongeveer 30 collega's. Allen enorm gedreven professionals met verschillende ICT-ervaringen.
Wij bieden jou
- Een salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring, tussen de € 2.877,- en € 4.436,- bij een 36-urige werkweek, overeenkomstig salarisschaal 45-50 volgens de CAO-Gehandicaptenzorg Vanaf 1 juli 2025 geldt een loonsverhoging van 4%;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris en 8% vakantietoeslag;
- Het Fisc Free programma biedt je tot 400 euro per jaar fiscaal voordeel en de mogelijkheid om bijvoorbeeld een fiets, een fitnessabonnement, tablet of cadeaukaarten met belastingvoordeel te kopen;
- Flexibele inzet van verlofuren, wil je extra vrije dagen? Je kunt verlofuren sparen of bijkopen;
- Dichterbij biedt een uitdagende baan in een inspirerende omgeving met oog voor elkaar. Een organisatie met de ambitie om voorop te blijven lopen en met een omvang die dat mogelijk maakt. Een afwisselende functie waarbij aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling en ruimte voor eigen initiatief;
- Volop mogelijkheden om te groeien in je vakgebied en je talenten verder te ontwikkelen.
Dit ben J!J...
Binnen het ICT domeinteam Digitale Werkplek zoeken we een ervaren functioneel beheerder met de focus op Microsoft 365. Het is belangrijk dat je nauw samenwerkt met de collega’s in de zorg. Jij begrijpt hun taal, weet wat zij nodig hebben en vertaalt dit naar slimme, gebruiksvriendelijke oplossingen binnen onze digitale werkomgeving. Je bent zichtbaar op de werkvloer, geeft uitleg waar nodig en zorgt ervoor dat technologie ondersteunend is aan het zorgproces.
Meer concreet beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau;
- Een afgeronde ICT opleiding;
- Aantoonbare ervaring met Microsoft 365;
- Kennis van en affiniteit met de moderne digitale werkplek en gebruikersadoptie;
- Kennis van Microsoft licenties;
- Ervaring met ICT-processen zoals ITIL of ASL;
- Ervaring met Agile werken.
Daarnaast herken je je in:
- Je bent analytisch, zorgvuldig en klantgericht;
- Je voelt je comfortabel in een dynamische omgeving;
- Je kunt goed samenwerken maar je bent ook zelfstandig in het creëren van oplossingen;
- Je werkt kwaliteit- en resultaatgericht.
Dichterbij een betekenisvol leven
Met jouw kennis en ervaring maak jij een verschil! Wat jouw talent ook is of welke rol je ook vervult, je krijgt de vrijheid om op jouw eigen manier bij te dragen aan het verbeteren van de zorg voor onze cliënten.
Wij zijn Dichterbij voor mensen met een verstandelijke beperking en de mensen om hen heen. Bij Dichterbij geloven we dat iedereen een betekenisvol leven verdient, waarin je jezelf kan en mag zijn. In een omgeving die accepteert wie je bent. Dat is in de kern wat we geloven en waar we voor staan.
Bij Dichterbij kijken we elke dag opnieuw naar wat de cliënt nodig heeft. Samen met zijn of haar omgeving kijken we hoe we de basale behoeften kunnen vervullen. Dat doen we vanuit wensen, talenten en mogelijkheden.
Met meer dan 4.000 collega’s bieden we ondersteuning, zorg en behandeling. Dat doen we op verschillende locaties in Limburg, Noord-Brabant en omgeving Nijmegen.
Meer weten? Of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? Neem dan contact op met Bart Marijnissen, Manager ICT Operations, via b.marijnissen@dichterbij.nl of 06-29602400 . Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl.
Reageren op deze veelzijdige functie kan via de website van Dichterbij, waar je via het sollicitatieformulier jouw cv en motivatiebrief uploadt; Beheerder Digitale werkplek - Werken bij Dichterbij
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met