Medewerker HR Servicedesk

Organisatie:
Sherpa
Locatie:
Huizen
Opleidingsniveau
MBO NIVEAU 4
Uren per week
24 - 28 uur per week

Solliciteren kan tot en met

Zoek jij een functie waarin je met jouw kennis en enthousiasme kunt bijdragen aan de dienstverlening van onze HR Servicedesk? Vind jij het leuk om alles rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers te regelen? En wil je graag jouw dienstverlenende HR-kwaliteiten inzetten in de zorg? Dan hebben we plek voor jou in ons team!

Hoe ziet jouw nieuwe werkplek eruit?
Amerpoort en Sherpa zijn sinds 1 juli gefuseerd tot Stichting Amerpoort-Sherpa. Ongeveer 4.200 medewerkers en 1.100 vrijwilligers ondersteunen ruim 4.000 cliënten met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Ieder mens heeft recht op een prettig leven. Een eigen woon- en werkplek waar je je thuis voelt. Met vooruitzichten op een leuke, zinvolle dag. Een dag waar je anderen ontmoet en waar je gezien wordt. Ook als je een beperking hebt.

Bij Amerpoort-Sherpa werk je namelijk niet zomaar ergens; je werkt samen met collega’s, verwanten en vrijwilligers voor mensen met een verstandelijke beperking. Zodat zij volwaardig kunnen meedoen in de samenleving. Hierbij zien we het unieke in iedereen. Zo ook in onze collega’s.

Wij zoeken een Medewerker HR Servicedesk.

Op dit moment werken we nog in 2 gescheiden HR-systemen en vanuit twee verschillende afdelingen; vanaf januari 2026 werken we met één systeem en zijn we één afdeling. De HR Servicedesk maakte onderdeel uit van Sherpa. Beide ondersteunende afdelingen bestaan in totaal uit 11 medewerkers en worden aangestuurd door dezelfde teamleider. Als Medewerker HR Servicedesk rapporteer je rechtstreeks aan de teamleider HR Servicedesk. De afdelingen maken deel uit van P&O waaronder een team HR-Advies, Recruitment, Leren & Ontwikkelen, Arbo & Verzuim en een HR-directeur.

Wat mag je doen?

  • Samen met je collega’s zorg je voor een accurate en foutloze verwerking van de digitale mutaties en verzuimregistratie in AFAS.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele HR-vragen (cao vragen, beleid rondom arbeidsvoorwaarden, waar vind je welke informatie) van medewerkers, leidinggevenden en HR-adviseurs. Per mail, telefonisch maar ook fysiek op onze locatie in Huizen. Af en toe werken op een andere locatie - bijvoorbeeld ons kantoor in Baarn - of vanuit huis? Dat kan in overleg.
  • Je bent op de hoogte van wet- en regelgeving en het beleid en kan deze op een begrijpelijke manier uitleggen aan medewerkers en leidinggevenden.
  • Je schakelt regelmatig met de andere HR collega’s, maar ook met collega’s buiten onze afdeling.


Hoe waarderen wij jou?
Je krijgt bij ons de kans om te groeien als professional en als mens. Wij bieden je een inspirerende werk- en leeromgeving, waar we je uitdagen het beste uit jezelf te halen. Natuurlijk ondersteunen we je daarbij. Wat bieden wij nog meer?

  • Een jaarcontract van 24-28 uur per week.
  • De functie is ingedeeld in schaal 40 van de CAO Gehandicaptenzorg en bedraagt maximaal € 3.825,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
  • De standplaats is Huizen.


Arbeidsextra’s die wij bieden bovenop het in de vacature genoemde salaris:

  • Wij hebben een eigen online Leerplein waar je volop gratis kunt bijscholen voor competenties die bij jouw functie horen.
  • Er is een vakantietoeslag van 8,0% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Naast het wettelijk geregelde vakantieverlof (144 uur naar rato van je dienstverband) ontvang je een extra verlof budget (PBL-uren) van 57 uur (bij een fulltime werkweek).
  • Er is een meerkeuze systeem arbeidsvoorwaarden. Dit wordt gefaciliteerd in FiscFree: fiscale korting bij aanschaf van bijvoorbeeld een smartphone, laptop en/of elektrische fiets, Bol.com, Coolblue of weekendje weg bon of een sportabonnement.


Wat breng je mee?

  • Een mbo-diploma Human Resources of Personeel en Arbeid, aangevuld met relevante werkervaring met AFAS Software.
  • Prioriteiten stellen is voor jou geen probleem; samen met je collega’s zorg je ervoor dat het werk op tijd gedaan wordt.
  • Je bent een kei in het achterhalen van de vraag achter de vraag om je klanten zo goed mogelijk te helpen.
  • Qua persoonlijkheid heb je van nature een servicegerichte houding. Je kunt goed luisteren en hebt geduld. Je werkt gemakkelijk samen en brengt een hoop gezelligheid mee.


Nog vragen of direct solliciteren?
Ben jij op zoek naar een werkomgeving met groei en de kans om jezelf te ontwikkelen? Wacht niet langer met solliciteren en vul onderstaand sollicitatieformulier in. Wil je meer weten, neem dan contact op met Jolanda Le Fèvre, teamleider HR Servicedesk, via 06 - 5142 0489 of j.lefevre@sherpa.org.

Reageren op deze vacature kan tot en met 10 augustus. De eerste gesprekken kunnen gedurende de looptijd plaatsvinden.

Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?

Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.

Solliciteren kan tot en met

Ervaringsverhalen