Omgeving
In deze veelzijdige functie draag je verantwoordelijkheid voor het tactisch inkopen van producten en diensten bij Frion en Baalderborg. Je komt te werken binnen de afdeling Inkoop, waar je samen met je collega-inkoper de hele organisatie ondersteunt bij alle inkoopprocessen. Het team inkoop richt zich tactische inkoop, beheer en administratie én op het continu verbeteren van informatievoorziening en werkprocessen.
In deze functie draag je direct bij aan hoogwaardige kwaliteit binnen de gehandicaptenzorg. Je werkt nauw samen met zorgprofessionals, leveranciers en interne stakeholders om weloverwogen keuzes te maken op het gebied van inkoop. Hierdoor speel je een belangrijke rol in het realiseren van optimale zorgverlening.
Jouw rol
Je bent verantwoordelijk voor het tactisch inkopen van producten en diensten. Je voert toegewezen inkoopprocessen uit en stelt programma’s van eisen, vraagspecificaties en kostenanalyses op. Je vraagt offertes op, beoordeelt deze en adviseert leidinggevenden en projectleiders over de beste keuzes, met oog voor kwaliteit, kosten en wet- en regelgeving.
Daarnaast organiseer je aanbestedingen, maak je prijsafspraken, stel je (raam)contracten op en monitort leveranciersprestaties. Je werkt hierin nauw samen met je collega’s en je teammanager.
Je geeft advies over inkooptrajecten en het operationeel inkoopbeleid, levert analyses voor investeringsbeslissingen en draagt bij aan de investeringsbegroting. Ook signaleer je ontwikkelingen en knelpunten en vertaal je deze naar concrete verbeteringen van richtlijnen, processen en instrumenten.
Tot slot werk je nauw samen met collega’s van inkoop, facilitair, financiën en zorgteams en kun je, wanneer nodig, de leiding nemen in projecten.
Wat vragen wij
• Je hebt een afgeronde relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde, (zorg)management of inkoop.
• Minimaal 2 jaar ervaring als inkoper, bij voorkeur binnen de zorgsector;
• Je bent bekend met contractmanagement en aanbestedingen;
• Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
• Je bent in staat leidinggevende te kunnen adviseren en ondersteunen;
• Je bent betrouwbaar en je kan nauwkeurig werken.
Wat bieden wij
• Een vast contract voor 28 uur per week;
• Een bruto maandsalaris tussen €3.231,- en € 4.613,- (o.b.v. 36 uur) conform de cao Gehandicaptenzorg FWG 50, met 8% vakantiegeld én 8,33% eindejaarsuitkering;
• Je ontvangt een reiskostenvergoeding van €0,20 per kilometer. We vergoeden het volledige aantal kilometers van je woon-werkverkeer. Daarnaast ontvang je een volledige vergoeding als je met het OV reist;
• Een werkomgeving waarin we oog hebben voor jouw duurzame inzetbaarheid. Wij vinden het belangrijk dat medewerkers plezier in het werk hebben en zich fit en vitaal voelen;
• Een goede pensioenregeling via het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
Voor inhoudelijke vragen over de functie mag je contact opnemen met Emiel Kallenkoot (Teammanager Huisvesting, Facilitair en Inkoop) via 06-51478310.
Goed om te weten: wanneer wij een geschikte nieuwe collega hebben gevonden, sluiten we deze vacature.
Acquisitie voor deze vacature stellen we niet op prijs.
Wil je een verschil maken voor mensen met een beperking?
Solliciteren naar deze vacature? Vertel waarom jij geïnteresseerd bent in deze vacature en waarom jij geschikt zou zijn hiervoor. Vergeet niet je CV ook mee te sturen.
Solliciteren kan tot en met